- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Det finaste tacket får ni av mig!

Kategori: Kärlek från hjärtat

REKORD! Räknade till 12 asgrymma människor, som kom på min övningscykel. Övningscykel, förstår ni?! Det är inte ens en riktig klass!! Det gör mig så glad! Ni ger mig så jäka mkt energi med era plågade miner, helt sjukt. Ju tröttare ni ser ut att bli, desto mer krut ger ni mig. Krutet sparar jag till sista blocket, kroppen skriker att den inte vill mer. Men hjärnan vill, så vi kör. Hela vägen. Då ska krutet ta slut. Och det gör det, varje gång. 28 intervaller senare, vill vi göra om det igen. 28 intervaller tar vi oss igenom. Hur grymma är vi inte?

Jag kan inte beskriva med ord. Vill så gärna att ni ska förstå känslan jag upplever. Den är magisk. Helt fantastisk. Det blev inte bara rekord i antalet deltagare idag, utan även i gåshud. 3 gånger. Sjukt.

Jag tror att jag nånstans innerst inne, börjar inse att jag faktiskt är ganska duktig på det här nu. Att jag brinner för det och vill göra om det igen och igen och igen är ingen tvekan om. Det är helt galet att jag, Emelie, leder en grupp människor i en cykelsal, att ni lyssnar på mig, att ni kämpar, svettas, stånkas och går ut med ett leende på läpparna. Euforisk? Ja.

Och här vänner, this is where the magic happens!

Kommentarer

  • Farzan säger:

    Du ska veta att det inte är alla förunnat att kunna leda en grupp på det sätt som du gör. Med din entusiasm och positiva utstrålning, så kan man inte annat att ryckas med. Känn dig stolt Emelie, för det är du värd, efter allt arbete och tid som du har lagt ner på detta. För jag vet att du är en mästare på att bjuda på dig själv. Att du sedan har Johan, gör ju inte saken sämre. Kör så det ryker :-D

    2012-04-24 | 13:01:29
  • Emelie säger:

    Bästa finaste du! Tack tack tack, det betyder mycket att du säger det :) Love you!

    2012-04-24 | 22:07:15

Kommentera inlägget här: