- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Uppladdning: Stockholm Halvmarathon 15 september

Kategori: Work it

Börjar bli lite sådär "shit-nu-är-det-nära-och-jag-har-inte-förberett-mig-som-jag-borde" hjälp. Har bara mig själv att skylla såklart :) Hur har det här gått? Löpte senast förra veckan, och det var tuuuuungt. Mina 5 värsta km och då tog jag inte ens i. Så i veckan har jag bojkottat löpningen och kört 3 st 55 min spinningpass, eller ett var kanske 45 min, och bränt av ett Grit Plyopass. Shit, Grit..... Värsta 30 minuterna... Ingen vila, intervaller, intervaller, intervaller, blodsmak i munnen och mjölksyra i hela kroppen. FIck lite inspo till ett nytt upplägg till spinningen (den dagen jag börjar jobba som cykelinstruktör....), kommer sätta allt på prov. Riktig djävulskörare!
 
Imorrn ska jag och pappa ut och springa 15 km i Ursvik. Jag har redan börjat förbereda mig mentalt, lika bra. 15 km är långt. Varken min kropp eller hjärna har testat på den distansen tidigare. Tror mest att det är hjärnan som kommer få det jobbigast, och höften. Den där gamla höften är på det bråkigaste humöret sedan Jesus dog. Alltid ska man ha ont någonstans. Och NEJ, jag känner inte efter. Känner efter gör jag oftast försent. 
 
Jag ska också försök hitta nån festlig tröja som syns till på lördag ifall det är någon som ska komma och heja :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: