- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

nostalgisöndag

Kategori: Kärlek från hjärtat

Jag har så lätt för att fastna i soffan när musiken är på. Bara ligga där och lyssna. Det här har varit en riktig nostalgihelg. Igår pratade vi gamla minnen från när vi var 14 år och framåt. Satan vad roligt vi har haft!!! Hittade en massa gamla fotoalbum på datorn igår, skrattade så jäkla mycket när jag kollade igenom alla bilderna. Hur fasen har man sett ut? Hahaha.

Känner ibland att tiden bara försvinner, det går liksom inte att hålla kvar den. Det är skillnad på nu när vi har blivit vuxna, alla har sitt och det är svårt att hitta tid för varandra. Måste planera flera veckor i förväg för att kunna ses. Hallå alla spontankvällar kom tillbaka...! Men det är bara att finna sig i det och göra det bästa utav det :) Hittade en gammal nostaligplaylist också! UNDERBART nu kommer inte jag röra mig från vardagsrummet på hela eftermiddagen för ens det vaknas spinning senare. Nu ska jag lyssna och njuta och minnas. Kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: