- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Dagdrömmer

Kategori: Allmänt

Om man dagdrömmer på kvällen, blir man kvällsdrömmare? Och på natten, nattdrömmare?

Jag skrattar, gråter, längtar och saknar. Allt på samma gång. Sitter och läser USA-bloggen samtidigt som jag lyssnar på City & Colour. Fick mig en liten åktur bakåt i tiden. ÅÅÅÅH! Jag vill göra om det igen.

USA-bloggen var från början ingen USA-blogg. Blaj-blogg mer, lite sådär som jag kan vara, ganska ofta.. Det roliga börjar i januari. Leta i arkivet. Ska dock tilläggas att man skrattar (hysteriskt) om man läser den från början, dvs augusti. Eller så är det bara jag som tycker den är rolig... Testa! Jag har hört att ett gott skratt förlänger livet. OCH kattskämten som uppenbara sig nånstan bland alla inlägg är fortfarande lika roliga som för 2 år sen. Kan inte läsa dom, trillar av stolen då. Det är helt sant.

Och adressen förstås: gittanbakar.blogspot.com ingen mobbing för namnet, förstått?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: