- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Pink sunday

Kategori: Allmänt

Inledde fredagskvällen med att köra mitt allra första pass med Jonis som enda publik. Det gick helt okej, fick justera lite musik och upplägg. Headsetet fick vi ta bort för jag hade ingen "muff" så ljudet åkte bara förbi. Vrålade för kung och fosterland för att förmedla vad som skulle göras.

Igår var det dags igen, fyra glada i publiken den här gången. Utan headset igen, så det var vrål och sänkamusikensåattallahörvadviskagöra. Passet kändes bättre efter justeringarna. Vi körde så det brann i cyklarna, alla var helt slut efteråt. Jag var helt död! Precis som det ska vara! :D Under tiden vi cyklade slog det mig att "fasen vad kul det här är!!!!!!!" och fick gåshud mitt i allt. Tur att det är dags igen idag! Och idag får jag finbesök av lilla pappsen också :)

Något som jag måste vänja mig vid är att jag kommer stå i centrum för allas uppmärksamhet i 55 min. Erkänner att jag tycker att det nästan är det jobbigaste. Visst jag babblar, låter och skrattar hela tiden och tar plats på så sätt, men det här är helt annorlunda! Totalgranskning deluxe liksom. Jobbar på den biten, bara att öva och komma över. Gillar man inte mitt pass, så är man free to go. Jag kör mitt race!

Kör på hela rosa outfiten idag!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Snygging!!! Jag kommer älska ditt pass, det vet jag redan :)) <3

    2012-04-01 | 14:42:10
  • Emelie säger:

    Tack!!! Jaaa jag tror du kommer gilla de också :) Kör bara bra musik ;) <3

    2012-04-01 | 14:58:21
  • Pappa säger:

    Kvalitetscykling, helt klart. Ser fram emot nästa pass. Imponerande Emelie!

    2012-04-02 | 09:33:13
  • Dottern säger:

    Kul att du tycker att det var bra, de glädjer mig!! :)

    2012-04-02 | 13:28:35
  • Michaela säger:

    Va härligt! Ju mer du kör desto mer bekvämt kommer det kännas =) Kram!

    2012-04-04 | 22:42:59
    Bloggadress: http://michaelapauline.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Ja jag hoppas de!! :) Kram och glad påsk! :)

    2012-04-05 | 14:38:26

Kommentera inlägget här: