- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

hurry up, we're dreaming

Kategori: Allmänt

Denna härliga skärtorsdag bjuder oss på sol! Solen gör gott för humöret. Ofta kommer jag på mig själv att jag känner mig oförskämt glad, och då är det ofta pga att solen kikar fram och värmer lite. Konstigt att humöret kan styras så mycket av vädret. Nästan lite creepy när jag tänker efter. M83 (Midnight City och Wait är bäst idag) spelas på repeat, har dansgolv på vardagsrumsgolvet och kör sköna dansmoves. Tur att ingen kan beskåda mina ypperligt grymma steg. Slår Bounce med hästlängder.......

Ikväll ska jag cykla mitt älskade lilla pass igen, känner mig som ett barn som väntar på tomten. Hur kan jag tycka att det här är så roligt? Kommer de vara lika roligt om ett år tro?! Jag hoppas verkligen det!!

För övrigt är det här dagens bästa låt (ja, den är deppig och jag älskar deppig musik!). Lyssna på Spotyify, lite bättre ljud där 

Send your dreams where nobody hides. Give your tears to the tide. No time. No time. There's no end. There is no goodbye. Disappear, with the night. No time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: