- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Bakslaget

Kategori: Allmänt

Inleder dagen med migrän. 4h totalt omedveten om omgivningen börjar jag vakna till liv igen och känna mig någolunda levande. När migränen börjar släppa kommer nästa bomb. Ryggen. Ja, varför inte ta allt på en jävla gång? Ryggen har varit bra i 2-3 veckor. Jag har skött rehaben och allt som jag ska. Inga onödiga belastningar och tänkt på bålstabiliteten i allt jag gör. Gör jävligt ont, nerven är i kläm igen, gör ont ner i låret. Har lust att lägga mig i fosterställning och gråta. Varför kommer det här nu??????????????
Jag som promotar positiv inställning i alla lägen. Idag kan jag inte riktigt leva upp till det. Eller kan jag?

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Bit ihop bästaste cykelnörd! Efter regn kommer solsken! :)

    2012-04-02 | 21:57:18
    Bloggadress: http://tranamedasa.blogspot.com
  • Emelie säger:

    Jag ska göra mitt bästa!

    2012-04-02 | 23:05:48

Kommentera inlägget här: