- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

.

Kategori: Allmänt

Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre
Precis som det ska va. Rakt in i själen. Lyssna och njut alla fina. Jag kör repeat hela kvällen.
Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre
jag kan tänka till det knappt finns nåt kvar, jag har känslor utan uppehåll.

Precis som det ska va. Rakt in i själen. Lyssna och njut alla fina. Jag kör repeat hela kvällen.
Jag har så mycket jag skulle vilja skriva. Men varje gång jag ska börja så försvinner orden. Borta. Hur mycket jag än letar så kommer dom inte fram. Kommer alltid på MASSOR när jag ska försöka sova. Och ja, jag borde väl kanske skriva ner saker när jag kommer på det. Men sånt är livet, allt blir inte som man tänkt sig.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Åh Melissa Horns låtar går verkligen in i själen och jag har nog aldrig grinat så mycket till någons låtar förut :))

    2011-10-26 | 21:14:38
    Bloggadress: http://amandasoikkeli.blogg.se/ettnyttkapitel
  • Emelie säger:

    Nej jag vet! Sjukt hur musik kan beröra en så mycket :)

    2011-10-27 | 10:02:18

Kommentera inlägget här: