- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Up

Kategori: Fundering

Jag hittar en ny favoritlåt varje dag. Nu börjar det bli svårt att hålla reda på dom!!! Dagen till ära är det James Morisson - Up.
How can I find you. When you're always hiding from yourself. Playing hide and seek with me till it gets too dark. Too dark inside your shell. Why do I even try when you take me for granted? I should know better by now when you call I already hear that crashing sound. And it all falls down.

Fina fredag. Chips och bullar till middag. Bra bukfylla på den! Var hemma hos mormor och morfar ikväll med mokki och lillebror. Kollade på gamla foton och pratade minnen. Mest minnen från när vi var små skitungar. Underbara gamla människor!♥ Längtar ibland tillbaka till stunder när vi var små och jagade ödlor och skogsmöss på landet. Och byggde koja och lådbil. Och bråkade en eller två gånger, men det är syskonkärlek :D. Jag kommer ihåg en gång när vi hade hyrt en stuga med familjen och vi skulle ro ut på sjön. Vi var båda irriterade på varandra påvägen ner till vattnet och de slutade med att vi nästan började slåss med årorna HAHA. Satans dumungar!! Eller när jag råkade ta sönder den gröna leksaksbilen och gömde den i garderoben för att jag inte våga säga att jag råkade ta sönder den! Men mest av allt minns jag när jag hade fått två Skrollandockor som den förbaskade skitungen kastade ner från våningssägen så att dom tappade huvudena. Jag är fortfarande sur över det... Men jag gillar dig ändå! :) Förstår du hur vi kommer reta gallfebern på mamma när vi är borta en vecka tillsammans i november, hon kommer vilja strypa oss :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: