- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

save your tears for a white love

Kategori: Fundering

Mörkret tar ett hårdare grepp om vårt lilla land. Och jag har lite Sara-abstinens! Kom hem från Asienlandet snart..!!! Saknar alla våra tokiga påhitt och våra "vi-ska-ha-bio-dag-minst-en-gång-i-månaden", som blev två gånger på ett år hahahaha! Du är en liten glädjespridare och jag blir alltid glad i själen när jag pratar med dig fina människa! ♥ Längtar tills du kommer hem så att vi kan julbaka och kolla på julbio :)



Kolsvart imorse när jag skulle åka till gymmet kl.6:15, iskallt också för den delen. Mössa, halsduk och vantar PÅ! Tänkte att jag kanske kunde träna bort den annalkande träningsvärken från gårdagens crosstraining, men jag tror det blev värre efter spinningen. Det gör fasen ont nu, hela ryggen och lilla rumpenstumpen ömmar. Lär bli 100 ggr värre till imorgon, trevligt.

Har gjort premiär som läxhjälpare Bergsten nu med Röda Korset på 2:ans fritidsgård vid Nacka Forum. Blev inte så mycket läxor då inga av ungarna hade med sig sina böcker.. Dom trodde väl att Birgitta 50+ skulle vara Röda Korset-läxhjälpare. Men där har dom fel! Nästa helg är det Röda Korset utbildning också, tänkte även gå en kris- och medmänsklighetsstöd utbildning för att sedan kunna bli anhörigstödjare när det behövs vid olika kriser och liknande. Om du är intresserad av att bli frivillig, anmäl dig! Finns en massa olika uppdrag :)

Sen så är jag även sugen på att utbilda mig (jäkla mycket utbildning hit och dit!) till spinninginstruktör. Jag tror att det skulle vara så sjukt roligt! Peppa människorna och se dom ge järnet. Det skulle göra mig glad! Men det är så nedrans dyrt, det har inte jag råd med just nu med min studentplånka. Men jag ska absolut göra det när jag är färdig med skolan, då får ni komma på mina pass. Jäklarns vad jag ska köra hårt med alla, believe me!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: