- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

he wore my heart like a crown

Kategori: Allmänt

Hittar en massa gammal musik! Det är så bra så att hela själen blir färgglad!

Anna Ternheim var inte igår jag lyssnade på. A french love - naked version, en kopp kaffe och måndagen blev helt plöstligt rätt bra. Obeskrivlig tröttkoma idag, helt slut i huvudet innan jag ens hade satt foten innanför dörren på praktiken. Inte jättebra. Jag är ju där för att LÄRA mig saker, men idag orkade inte hjärnan. Satt som en påse skridskor hela dagen. Jättegulligt.. Sitter dock som en hösäck i soffan nu, vet inte om det var så mycket bättre. Det här mörkret tar kål på mig, känner det redan nu. Och kylan med för den delen. 10 grader ska de bli imorrn om vi har tur mina vänner. Klä på er! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: