- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

us against the world

Kategori: Allmänt

Jag behöver frisk luft, typ NU!! Kände det när jag klev av bussen i stan att jag inte ville andas. Fick värsta cp-rycket och började andas i halsduken. Måste få skogsluft i mina lungor, lite landetlugnet skulle sitta fint nu. Hösttröttheten kommer smygnades, skulle vilja vila pannan mot skrivbordet och sova en stund. Huvudet känns som ett bowlingklot och det gör ont i kroppen idag. Perfekt till helgen. Måste plugga som ett djur. Grym tajming.

Tänkte åkte till mamma och pappa efter jobbet, bara krascha på soffan och bli ompysslade och gosa med favoritdjuren. Djuren blir alltid så glada när man kommer hem, viftar alltid på svansen och ska gosa och stånkas! Klart, dom saknar nog sin favortilillmatte :) Älskade djur! Helt tokigt egentligen hur man kan bli så fäst vid en hund, eller i det här fallet två hundar. Hur dom känner av en sinnesstämning på direkten, och om man är lite nedstämd så är dom där och ska trösta på deras lilla hundvis. ♥



Har lyssnat igenom Coldplays nya skiva nu ett par gånger. Har inte riktigt fastnat för den, än iallafall. Finns ingen riktigt wow-låt heller, liten besvikelse där. Us against the world är i och för sig bra! Det finns dock ingen skiva som kan slå X&Y än så länge. Den är nog min favorit av alla. Många minnen som har knytit sig fast och hänger kvar där. Walking down memory lane...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: