- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Din kropp, är din egen kropp

Kategori: Fundering

Skojsigt att det är några som är inne varje dag fast jag inte skriver så ofta :)

Tittar på Kalla Fakta just nu om thaimassagesalonger. Alltså, satans äckelgubbar. Så förbannat kränkade. Fy fan. Och vadå KRÄVA mer? Happy ending, avsugning och sex. Jag vet dock inte bakgrunden till det tjejer som jobbar på dessa salonger, men enligt intervjuer med några av dom så är dom inte det minsta intresserade av att tillfredställa sin kund. Men, det värsta var när en av tjejerna ringde för en jobbintervju och ÄCKLET till arbetsgivare tycker att han och hon ska testa att ligga lite med varandra. Whaaaaat?!?! Bara för att man kommer från Thailand betyder väl inte det att man automatiskt har sexrätt med personen. Och dom här stackars tjejerna inte har nåt annat val än att syssla med detta då de inte kan få nåt annat jobb. Utnyttja folk i underläge, era nedrans stolpskott. Blir mycket upprörd här i soffan.

I Årsta finns det en thaimassage som ligger nära där jag bor, och i somras när jag satt på bussen hem klev det på tre (lite överförfriskade) karlar som skulle åka till det "där" thaistället. Tydligen omtalat då den ena säger "jag har hört att dom har bra happy endings". Det här var på eftermiddagen och bussen var realtivt fullsatt. Jag ville kräkas i handväskan, sjunka genom jorden och låtsas att jag inte hörde det där. Det ska inte vara meningen för någon att behöva sälja sin kropp för att tjäna pengar, då är det något som är jävligt fel. Och den här salongen i Årsta, det är säkert en snusksalong. Och nej, jag har inga förutfattade meningar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: