- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

speed of sound

Kategori: Allmänt

18 dagar kvar till sol. 18 dagar kvar till 1 vecka med familjen B. 18 dagar kvar till semester. 18 dagar kvar till total avkoppling. Dvs jag har 18 dagar på mig att göra klart studieuppgiften om praktiken. Jag SKA ha gjort klart den innan vi åker, men troligen kommer det inte bli så. I know myself to well.. Jag måste verkligen ha nån som sparkar mig i rumpan om jag ska komma igång med vissa saker, så jäkla trögstartad. Jag skulle givetvis kunna göra den redan nu, men då lär jag sumpa tentan på torsdag. Det är inte så bra det heller. Världsliga problem idag :) Ska försöka frambringa lite pluggmotivation, kanske kan man trolla fram den? Mycket blaj här, allt för att inte plugga, I know myself to well igen. Sparka mig i arslet NU!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: