- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Don't let yourself fall apart

Kategori: Fundering

Frustration är exakt vad jag upplever nu! Fan fan fan fan fan. Jag vill bara skrika rätt ut. Skrika av mig allt. Jättehögt och jättelänge. Varför går inget som jag vill? Vad är det jag inte gör rätt? Det har varit lite för mycket motgångar nu. Hur mycket står man ut med innan man får nog? Kan nån svara på det. Jag är nog rätt nära just nu. Snudd på att jag nästan börjar böla i soffan. Hela dagen har varit skit!!!!

Och nu tänker nån säkert "undra vem som har dött". Det är ingen som har dött. Skolan har dött för mig. Tvärdött. Stendött. Kaputt, hejsvejs lingonfejs. Börjar tro att jag är helt hjärndöd som tydligen inte kan klara av tentor. Skolan är inte min grej just nu. Känns som att jag lika gärna kan gå till en tenta, skriva mitt personnr på papprena och sen gå hem. Det står skrivet i min panna Emelie IG Bergsten. Mitt självförtroende är lika med noll. Plus minus noll. Tack. Underbart. Förträffligt. Jag som fått nog av att vara purken, nu blev det ännu värre. Har lust att dra av en skottsalva med fula ord, men jag tror att jag behåller dom för mig själv. Nu ska jag gå ut och gå istället för att dra ner rullgardinen. All uppmuntran är välkommen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: