- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

Discocykel

Kategori: Kärlek från hjärtat

Det här är ett tackinlägg till er det berör. Jag vill säga TACK till er som har kommit på mina övningsklasser, gett feedback och bara delat med er av er glädje och energi. Tack för att ni tar mitt ibland freestylande, borttappning av upplägg, flåsande och glädje med ro. Jag har haft fantastiskt roligt, längtat som en galning till varje pass.

I 5,5 vecka, två pass i veckan och totalt (ungefär) 300 intervaller känner jag mig nästan redo för eldprovet. Seriösfejjan ska på, pladdret ska stämma och jag ska bjuda på min ösigaste 10 minutare någonsin! Sjukt taggad!!!!!!!! Seriösfejjan med en touch av Emelie, kommer bli asbra kombo ;)
Så TACK TACK TACK för att ni har kommit och kört som galningar med mig! Ni har bidragit med så sjukt mycket mer än vad ni tror!

P.S Har svårt att välja vilka låtar jag ska köra, tar givetvis två-tre st från klassen. Svara helst, typ nu, och välj mellan följande :D
  • Loreen - Euphoria
  • Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji - Pressure
  • Sandro Silva & Quintino - Epic (Jessica och Erics favortilåt hihi)
  • Spencer, Hill & Nadia Ali - Believe it
  • Far East Movement - She owns the night
  • Alesso - Calling

PUSS

image description

image description

Kommentarer

  • Farzan säger:

    Kör Sandro Silva, om det är den med grymbasen.

    2012-05-04 | 22:31:29
  • Emelie säger:

    Det är den med grymbasen :)

    2012-05-04 | 22:35:27
  • Anonym säger:

    James och Karin - Ebert

    2012-05-04 | 23:04:08

Kommentera inlägget här: