- everyone deserves to sparkle

Musik och skratt är som balsam för själen.

C och M Blom

Kategori: Kärlek från hjärtat

Fina mormor och morfar. Barnbarnskärlek från mig till er.
Jag är glad att jag fortfarande har er båda i livet.
Häromdagen drömde jag att morfar dog, vaknade av att jag hade grinat ner hela kudden. Fy vad hemskt det var! Så dagen efter var jag tuvngen att skicka blommor (för jag tror inte att vi har sagt jag älskar dig till varandra någongång) och skriva att dom var den bästa mormorn och morfarn man kan ha. För det menar jag. Och då ringde dom såklart upp när dom fått blombudet och sa "jag tycker om dig också". Så jag antar att det är samma som "jag älskar dig", fast det säger vi ju inte till varandra. Men jag är glad för "jag tycker om" :). Men jag älskar er båda, fast vi kanske inte säger så ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: